شهرداری ارومیه در یک قدمی فینال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
18 / 12 / 1392برچسب:, :: 12:21 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


شهرداری ارومیه در یک قدمی فینال

شهرداری ارومیه در یک قدمی فینال

 دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برترایران امروز یکشنبه با دو بازی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می شود که تیم های میزان مشهد و کاله مازندران به دنبال جبران شکست در دور رفت هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
مرحله رفت نیمه نهایی روز جمعه با دو بازی پیگیری شد که شهرداری ارومیه و متین ورامین به ترتیب در برابر تیم های کاله مازندران و میزان مشهد به پیروزی رسیدند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیداربرگشت تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه ساعت 16 امروز یکشنبه برگزار می شود و تیم های متین ورامین و میزان مشهد نیز از ساعت 18 به مصاف یکدیگر خواهند رفت .
شهرداری ارومیه که با شکست سه بر صفر کاله مازندران در بازی رفت به شگفتی های خود ادامه داد، در بازی دور برگشت به دنبال قطعی کردن صعود خود به دیدار نهایی استدر عین حال نیز عطایی و بازیکنانش به دنبال جبران ناکامی و کشیدن سرنوشت به بازی سوم می باشند.
دو تیم کاله و ارومیه در دور مقدماتی نیز دو بار با هم روبرو شدند که کاله در هر دو بازی پیروز میدان شده بود و پیروزی ارومیه در بازی رفت نیمه نهایی نخستین ناکامی کاله در برابر شهرداری ارومیه در این فصل محسوب می شود.
نماینده ارومیه تا کنون یک نایب قهرمانی (پگاه ارومیه – 1382) و پنج مقام سومی در لیگ برتر والیبال داشته است و کاله مازندران نیز دو مقام قهرمانی و چهار مقام سومی در مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران کسب کرده است.
بازی دوم دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال حساسیت زیادی برای میزان دارد زیرا این تیم در ست پنجم بازی قبل با متین به رغم پیش بودن از حریف نتیجه را واگذار کرد. خارج از دلایل این شکست بازیکنان میزان در بازی دوم حتما استرس زیادی را تحمل خواهند کرد زیرا در صورت ناکامی دیگر امید خود به صعود را از دست خواهند داد؛ اما اگر متین نتیجه را واگذار کند هنوز به بازی سوم برای صعود امیدواری بیشتری خواهند داشت.
دو تیم میزان و متین در مرحله مقدماتی نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که یک پیروزی و یک شکست سهم هر تیم در این مرحله بود و فردا یکشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که ناکامی میزان در دور رفت این تعادل را بر هم زد.
متین ورامین سال گذشته (91) نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شد و اگر در این مرحله موفق به صعود شود یک بار دیگر دیدار نهایی را تجربه خواهد کرد.
در صورتی که نتیجه بازی این تیم ها به تساوی در مجموع رفت و برگشت منجر شود، بازی سوم آنان روز سه شنبه 20 اسفندماه برگزار خواهد شد.
مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز پنج شنبه 22 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
برنامه دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر به قرار زیر است:
یکشنبه 18 اسفندماه:
ساعت 16، شهرداری ارومیه – کاله مازندران
ساعت 18، میزان مشهد – متین ورامین
تایج کامل بازی های دور رفت این مرحله نیز به قرار زیر است:
متین ورامین 3- میزان مشهد 2
(21 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 19، 25 بر 27 و 18 بر 16)
شهرداری ارومیه 3- کاله مازندران صفر
(25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 15)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 13140652
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7